Voor project aanbieders
Op zoek naar zinvolle beleggers
Naast de financiële, meer harde aspecten gaat
Anders Financieren over zo veel meer. Anders Financieren gaat over het samenbrengen van
beleggers/donateurs
en organisaties met een maatschappelijke doelstelling. We brengen het verhaal van de ondernemers bij een
breed, divers publiek onder de aandacht.
Social Impact Marketing
Hoe
maken we contact met onze nieuwe stakeholder? Hoe zorgen we voor beweging en participatie van de (lokale)
gemeenschap? Daartoe zetten we de waarden van de organisatie om in een concrete positieve beleving binnen
de
(lokale) samenleving. Anders Financieren ondersteunt desgewenst bij het bedenken, ondersteunen en
realiseren
van maatschappelijk relevante acties die de waarde(n) van de organisatie uitdragen. Dat doen we met
creativiteit, humor, enthousiasme en diep rakende verfrissing. We noemen het SiM (Social Impact
Marketing).
- Durven
- Ontmoeten
- Afstemmen
- Transparant zijn
- Bijdragen mogelijk maken
- Aanpakken/uitrollen
- Verantwoording afleggen
Inspireren en uitdragen
Het draagvlak, engagement en enthousiasme bij de
medewerkers
is doorslaggevend. Met inspiratiesessies en dialoogrondes in de organisatie zelf laten we de noodzaak en
waarde van het project echt tot leven komen. Zo vormt zich vanzelf een groep mensen die actief hun eigen
netwerk om aandacht vragen voor het project.
‘Ambassadeurs’, die het project onderschrijven en actief uitdragen, zijn zeer waardevol. We weten allemaal dat mond-op-mondreclame de meest krachtige en succesvolle manier van ‘marketing’ is. Om over uitstraling en LIKEability nog maar te zwijgen.